У холодну пору року шкіра потребує особливого догляду. Тому саме час подбати про придбання захисного засобу для всієї родини.
Дощ, сніг, колючий вітер, перепади температури негативно позначаються на стані шкіри. Вона відчуває справжній стрес, з'являються почервоніння, дрібні тріщини і лущення. Запобігти такій ситуації і під час допомогти шкірі здатні захисні креми. Вони добре зволожують і живлять шкіру, а головне - створюють невидимий бар'єр, що перешкоджає несприятливих впливів негоди.
Поділися турботою Багатьом знайомий крем у синій баночці від NIVEA - крем-легенда, зі столітньою історією і сімейними цінностями. Крем дбайливо доглядає за шкірою, ідеально підходить для холодної пори року, а його аромат має особливою магією.
Цієї зими бренд NIVEA вирішив зробити своїм споживачам в Росії особливий подарунок - випустив лімітовану серію NIVEA Creme в новому дизайні. Кришечку синьою баночки прикрашають всіма улюблені зимові сімейні розваги.
У світі не так багато справжніх цінностей. Наші близькі - найдорожче, що у нас є. Проводити більше часу разом, насолоджуватися зимовими видами дозвілля всією родиною - це так здорово!
Поділися турботою Цінності NIVEA розділяє безліч людей по всьому світу. У Росії NIVEAгорячо підтримують чемпіони світу та Європи з фігурного катання Марія Петрова і Олексій Тихонов. Марія і Олексій не тільки видатні спортсмени, але і люблячі батьки, що піклуються про свою сім'ю. Вони стали головними героями ролика NIVEA: «Поділися турботою. Поділися NIVEA », який присвячений радощів зимового дозвілля, розділеного з близькими.
Цього року NIVEA проводить акцію «Сімейні катки», яка продовжує історію благодійних ініціатив бренду. Катання на ковзанах - одне з кращих сімейних розваг взимку. Саме тому зусилля були спрямовані на реконструкцію занедбаних дворових ковзанок. До зимового сезону 2014 було відновлено 3 таких катка в різних містах Росії.
Генеральний директор ТОВ «Байєрсдорф» Стефан Кукачка: «Соціальний проект по відновленню дворових ковзанок подарує дітям можливість більше часу проводити з рідними і насолоджуватися зимовим відпочинком разом. Подібна програма в рамках підтримки бренду NIVEA буде реалізована вперше за всю історію існування марки в Росії! »
Подаруйте рідним свою турботу, а турботу про вашу шкіру довірте NIVEA.
Дощ, сніг, колючий вітер, перепади температури негативно позначаються на стані шкіри. Вона відчуває справжній стрес, з'являються почервоніння, дрібні тріщини і лущення. Запобігти такій ситуації і під час допомогти шкірі здатні захисні креми. Вони добре зволожують і живлять шкіру, а головне - створюють невидимий бар'єр, що перешкоджає несприятливих впливів негоди.
Поділися турботою Багатьом знайомий крем у синій баночці від NIVEA - крем-легенда, зі столітньою історією і сімейними цінностями. Крем дбайливо доглядає за шкірою, ідеально підходить для холодної пори року, а його аромат має особливою магією.
Цієї зими бренд NIVEA вирішив зробити своїм споживачам в Росії особливий подарунок - випустив лімітовану серію NIVEA Creme в новому дизайні. Кришечку синьою баночки прикрашають всіма улюблені зимові сімейні розваги.
У світі не так багато справжніх цінностей. Наші близькі - найдорожче, що у нас є. Проводити більше часу разом, насолоджуватися зимовими видами дозвілля всією родиною - це так здорово!
Поділися турботою Цінності NIVEA розділяє безліч людей по всьому світу. У Росії NIVEAгорячо підтримують чемпіони світу та Європи з фігурного катання Марія Петрова і Олексій Тихонов. Марія і Олексій не тільки видатні спортсмени, але і люблячі батьки, що піклуються про свою сім'ю. Вони стали головними героями ролика NIVEA: «Поділися турботою. Поділися NIVEA », який присвячений радощів зимового дозвілля, розділеного з близькими.
Цього року NIVEA проводить акцію «Сімейні катки», яка продовжує історію благодійних ініціатив бренду. Катання на ковзанах - одне з кращих сімейних розваг взимку. Саме тому зусилля були спрямовані на реконструкцію занедбаних дворових ковзанок. До зимового сезону 2014 було відновлено 3 таких катка в різних містах Росії.
Генеральний директор ТОВ «Байєрсдорф» Стефан Кукачка: «Соціальний проект по відновленню дворових ковзанок подарує дітям можливість більше часу проводити з рідними і насолоджуватися зимовим відпочинком разом. Подібна програма в рамках підтримки бренду NIVEA буде реалізована вперше за всю історію існування марки в Росії! »
Подаруйте рідним свою турботу, а турботу про вашу шкіру довірте NIVEA.
No comments:
Post a Comment