Хочете виділитися і створити яскравий образ? Експериментуйте з ароматами. Деякі з них гідні особливої ??уваги і пропонують невичерпні можливості для самовираження.
Духи, які ми носимо Аромати обмеженого тиражу існували завжди. Згадайте знаменитого «Парфумера», дія якого розгортається багато століть тому. Аж до початку XX століття духи були прерогативою обраних і часто виготовлялися за індивідуальним замовленням. Але на початку минулого століття французький модельєр Поль Пуаре вирішив створити фірмовий аромат на додаток до костюма від модного будинку. Через 10 років його ідею реалізувала Габріель Шанель, представивши Chanel №5 - досі найпопулярніший аромат у світі. Розвиток парфумерії в ті роки багато в чому пов'язане з відкриттям синтетичних компонентів - до речі, Chanel №5 і був першим «хімічним» запахом. Витрати на виробництво зменшилися, а парфуми стали більш доступні. З крихітних лабораторій створення парфумів поступово перемістилося в заводські цехи, а на зміну приватним парфумерам прийшли великі корпорації, головними з яких стали Guerlain і Coty.
Індустрія комерційних ароматів повністю сформувалася до 70-м рокам XX століття. Склалася чітка класифікація запахів - квіткові, деревні, фруктові, цитрусові. Концерни починають випускати приємні, але досить прості парфуми. Більше уваги приділяється дизайну флакона, рекламі, а не самої композиції. У цей час і зароджується нишевая парфумерія - такий собі протест проти комерціалізації.
Особлива парфумерія
Головна відмінність нішевих парфумів від комерційних «побратимів» - орієнтація не на споживача, а безпосередньо на аромат. Немає мети, продати якомога більше флаконів, відповідно, не потрібно підлаштовуватися під смаки більшості. Нішовою парфум - це завжди досить сміливий експеримент, який зовсім не обов'язково увінчається комерційним успіхом. Свобода творчості, безумовно, позначається і на кінцевій вартості аромату. Будь концерн строго обмежує бюджет на сировину і виробництво - якщо парфум буде коштувати дорожче планованого, продаватися він буде гірше. Нішеві марки не так сильно залежать від маркетингу і можуть собі дозволити найрідкісніші і найдорожчі компоненти, в більшості натуральні. Це і робить вирішальний вплив на ціну. Втім, висока вартість - зовсім не обов'язково ознака «селективен». Серед них є свої цінові ніші. У деяких марок - Roja Dove, Amouage, by Kilian - ціна парфуму може обчислюватися десятками тисяч. Іние- наприклад, MadetLen, AtelierCologne - обійдуться приблизно в ті ж гроші, що й продукція мас-маркет.
Інші відмітні риси нишевой парфумерії: упаковка підкреслено проста або, навпаки, з використанням дорогоцінних каменів і інших вишукувань; відсутність масової реклами і контрактів із зірками. Вкрай рідко «селективен» потрапляють на полиці мережевих магазинів. Придбати їх найчастіше можна в невеликих корнера, фірмових бутиках і в найзнаменитіших торгових центрах, на зразок лондонського Harrod's або нашого ЦУМу.
Першопрохідцем в нишевой парфумерії стала марка L'Artisan Parfumeur, створена в 1976 році французом Жаном Лапорта. Перший аромат - «Ожина і мускус» (Mure et Musc) - був випущений невеликим тиражем. Через пару років свої «аромати не для всіх» представила Анник Гуталь (Annic Goutal), почала випускати парфуми марка Dyptique, придбала популярність марка Amouage, що запропонувала явно східні духи в багатому оформленні та по захмарною ціною.
У 90-і роки зійшла зірка Сержа Люта. Зараз аромати Serge Lutens стали чи не класикою селективної парфумерії, а в цілому до кінця нульових в світі налічувалося близько 1000 марок, що позиціонують себе селективними.
Нотна грамота
У створенні нішевих ароматів не обійтися без класичних нот - троянди, жасмину, сандалу, альдегідів, мускусу. Однак використовуються тут і ті, які оминула увагою масова парфумерія, - прянощі, інжир і навіть ладан. Ці ноти додають парфуму особливий характер, якого не вистачає масовим продуктам.
Окремий клас в «селективен» - парфуми, які відтворюють той чи інший запах «з життя»: аромат яблучного пирога, Пинаколада, шоколаду, різдвяної ялинки або повітря перед грозою ... Як правило, вони цілком складаються із синтетичних компонентів і відрізняються невеликою стійкістю . Але це, скоріше, плюс - парфум можна міняти мало не кожні 3 години під ситуацію і настрій. Найбільший асортимент подібних ароматів у марок Demeter і TokyoMilk.
Поряд з оригінальними, але цілком зрозумілими «їстівними» і «природними» ароматами існують і більш дивні екземпляри. Парфуми із запахом паленої гуми або міського смогу, як, наприклад, у Comme des Garсons, теж знаходять своїх поціновувачів. Звичайно, застосувати такий аромат зважиться не кожна. Зате, надівши його, точно не залишитеся непоміченою.
Змішати, але не збовтувати
Селективні аромати часто можуть похвалитися і більш оригінальною композицією. На зміну класичній пірамідальної приходять лінійні (різні ноти солируют практично одночасно). Кілька років тому переворот в парфумерії справила марка Molecules, випустивши духи, що складаються всього з однієї ноти - амброксана, синтетичного аналога амбри. Серйозні парфумери, втім, відносяться до таких експериментів вельми скептично. Однак тенденція очевидна.
Далі - більше. Багато нішеві марки пропонують змішувати аромати і створювати парфуми під настрій. Так, квітковий аромат можна доповнити ваніллю (краще взяти моноаромати). Вдало мікс цитрусові та свіжі або зелені запахи різної концентрації і консистенції (духи і туалетна вода, парфумована вода і крем для тіла).
Великий простір для експериментів дають марки Malone, Serge Lutens, L'Artisan Parfumeur.
У стилі ретро
Осібно в світі нишевой парфумерії стоять вантажні аромати. Особливо цінними зараз вважаються духи середини XX століття, з тих чи інших причин зняті з виробництва. Особливо цікаві зразки, які знайдуться у будь-якого колекціонера, - Chypre від Coty, L'Heure Bleue Guerlain, F?i Guy Laroche, 1000 Jean Patou. Багато хто досі мають схильність до автентичних Climat від Lancome або MagieNoire. Великої цінністю серед «Парф-маніяків» вважаються старі екземлярів Chanel (№19 або класичні №5) або Dior (Diorella, Miss Dior).
Врахуйте, багато аромати з аналогічними назвами випускаються й донині. Але, як правило, нічого спільного зі своїми попередниками вони не мають. Формули ароматів з часом змінюються, відрізняється сировину, а ось компоненти, без яких немислима парфумерія п'ятдесятирічної давності, зараз заборонені. У першу чергу це відноситься до натуральної амбре і мускусу. Синтетичні аналоги не дають такої глибини, як натуральні інгредієнти. Тому вінтажні аромати найчастіше виявляються більш стійкими і розкриваються зовсім вже з несподіваного боку. Почати знайомство з винтажной парфумерією найкраще з інтернет-аукціонів. «Наживо» вінтаж шукайте в антикварних крамницях і, зрозуміло, на блошиних ринках. На жаль, і тут можна придбати підробку або просто зіпсувався товар. Щоб уникнути цього, купуйте тільки запломбовані флакони.
Один і той же бренд може створювати як комерційні аромати, так і селективні. GUERLAIN, CHANEL, HERMES пропонують масові продукти, які у всіх на слуху і представлені в більшості косметичних магазинів. Але зайдіть у фірмові бутіки цих марок - там асортимент набагато цікавіше.
Духи, які ми носимо Аромати обмеженого тиражу існували завжди. Згадайте знаменитого «Парфумера», дія якого розгортається багато століть тому. Аж до початку XX століття духи були прерогативою обраних і часто виготовлялися за індивідуальним замовленням. Але на початку минулого століття французький модельєр Поль Пуаре вирішив створити фірмовий аромат на додаток до костюма від модного будинку. Через 10 років його ідею реалізувала Габріель Шанель, представивши Chanel №5 - досі найпопулярніший аромат у світі. Розвиток парфумерії в ті роки багато в чому пов'язане з відкриттям синтетичних компонентів - до речі, Chanel №5 і був першим «хімічним» запахом. Витрати на виробництво зменшилися, а парфуми стали більш доступні. З крихітних лабораторій створення парфумів поступово перемістилося в заводські цехи, а на зміну приватним парфумерам прийшли великі корпорації, головними з яких стали Guerlain і Coty.
Індустрія комерційних ароматів повністю сформувалася до 70-м рокам XX століття. Склалася чітка класифікація запахів - квіткові, деревні, фруктові, цитрусові. Концерни починають випускати приємні, але досить прості парфуми. Більше уваги приділяється дизайну флакона, рекламі, а не самої композиції. У цей час і зароджується нишевая парфумерія - такий собі протест проти комерціалізації.
Особлива парфумерія
Головна відмінність нішевих парфумів від комерційних «побратимів» - орієнтація не на споживача, а безпосередньо на аромат. Немає мети, продати якомога більше флаконів, відповідно, не потрібно підлаштовуватися під смаки більшості. Нішовою парфум - це завжди досить сміливий експеримент, який зовсім не обов'язково увінчається комерційним успіхом. Свобода творчості, безумовно, позначається і на кінцевій вартості аромату. Будь концерн строго обмежує бюджет на сировину і виробництво - якщо парфум буде коштувати дорожче планованого, продаватися він буде гірше. Нішеві марки не так сильно залежать від маркетингу і можуть собі дозволити найрідкісніші і найдорожчі компоненти, в більшості натуральні. Це і робить вирішальний вплив на ціну. Втім, висока вартість - зовсім не обов'язково ознака «селективен». Серед них є свої цінові ніші. У деяких марок - Roja Dove, Amouage, by Kilian - ціна парфуму може обчислюватися десятками тисяч. Іние- наприклад, MadetLen, AtelierCologne - обійдуться приблизно в ті ж гроші, що й продукція мас-маркет.
Інші відмітні риси нишевой парфумерії: упаковка підкреслено проста або, навпаки, з використанням дорогоцінних каменів і інших вишукувань; відсутність масової реклами і контрактів із зірками. Вкрай рідко «селективен» потрапляють на полиці мережевих магазинів. Придбати їх найчастіше можна в невеликих корнера, фірмових бутиках і в найзнаменитіших торгових центрах, на зразок лондонського Harrod's або нашого ЦУМу.
Першопрохідцем в нишевой парфумерії стала марка L'Artisan Parfumeur, створена в 1976 році французом Жаном Лапорта. Перший аромат - «Ожина і мускус» (Mure et Musc) - був випущений невеликим тиражем. Через пару років свої «аромати не для всіх» представила Анник Гуталь (Annic Goutal), почала випускати парфуми марка Dyptique, придбала популярність марка Amouage, що запропонувала явно східні духи в багатому оформленні та по захмарною ціною.
У 90-і роки зійшла зірка Сержа Люта. Зараз аромати Serge Lutens стали чи не класикою селективної парфумерії, а в цілому до кінця нульових в світі налічувалося близько 1000 марок, що позиціонують себе селективними.
Нотна грамота
У створенні нішевих ароматів не обійтися без класичних нот - троянди, жасмину, сандалу, альдегідів, мускусу. Однак використовуються тут і ті, які оминула увагою масова парфумерія, - прянощі, інжир і навіть ладан. Ці ноти додають парфуму особливий характер, якого не вистачає масовим продуктам.
Окремий клас в «селективен» - парфуми, які відтворюють той чи інший запах «з життя»: аромат яблучного пирога, Пинаколада, шоколаду, різдвяної ялинки або повітря перед грозою ... Як правило, вони цілком складаються із синтетичних компонентів і відрізняються невеликою стійкістю . Але це, скоріше, плюс - парфум можна міняти мало не кожні 3 години під ситуацію і настрій. Найбільший асортимент подібних ароматів у марок Demeter і TokyoMilk.
Поряд з оригінальними, але цілком зрозумілими «їстівними» і «природними» ароматами існують і більш дивні екземпляри. Парфуми із запахом паленої гуми або міського смогу, як, наприклад, у Comme des Garсons, теж знаходять своїх поціновувачів. Звичайно, застосувати такий аромат зважиться не кожна. Зате, надівши його, точно не залишитеся непоміченою.
Змішати, але не збовтувати
Селективні аромати часто можуть похвалитися і більш оригінальною композицією. На зміну класичній пірамідальної приходять лінійні (різні ноти солируют практично одночасно). Кілька років тому переворот в парфумерії справила марка Molecules, випустивши духи, що складаються всього з однієї ноти - амброксана, синтетичного аналога амбри. Серйозні парфумери, втім, відносяться до таких експериментів вельми скептично. Однак тенденція очевидна.
Далі - більше. Багато нішеві марки пропонують змішувати аромати і створювати парфуми під настрій. Так, квітковий аромат можна доповнити ваніллю (краще взяти моноаромати). Вдало мікс цитрусові та свіжі або зелені запахи різної концентрації і консистенції (духи і туалетна вода, парфумована вода і крем для тіла).
Великий простір для експериментів дають марки Malone, Serge Lutens, L'Artisan Parfumeur.
У стилі ретро
Осібно в світі нишевой парфумерії стоять вантажні аромати. Особливо цінними зараз вважаються духи середини XX століття, з тих чи інших причин зняті з виробництва. Особливо цікаві зразки, які знайдуться у будь-якого колекціонера, - Chypre від Coty, L'Heure Bleue Guerlain, F?i Guy Laroche, 1000 Jean Patou. Багато хто досі мають схильність до автентичних Climat від Lancome або MagieNoire. Великої цінністю серед «Парф-маніяків» вважаються старі екземлярів Chanel (№19 або класичні №5) або Dior (Diorella, Miss Dior).
Врахуйте, багато аромати з аналогічними назвами випускаються й донині. Але, як правило, нічого спільного зі своїми попередниками вони не мають. Формули ароматів з часом змінюються, відрізняється сировину, а ось компоненти, без яких немислима парфумерія п'ятдесятирічної давності, зараз заборонені. У першу чергу це відноситься до натуральної амбре і мускусу. Синтетичні аналоги не дають такої глибини, як натуральні інгредієнти. Тому вінтажні аромати найчастіше виявляються більш стійкими і розкриваються зовсім вже з несподіваного боку. Почати знайомство з винтажной парфумерією найкраще з інтернет-аукціонів. «Наживо» вінтаж шукайте в антикварних крамницях і, зрозуміло, на блошиних ринках. На жаль, і тут можна придбати підробку або просто зіпсувався товар. Щоб уникнути цього, купуйте тільки запломбовані флакони.
Один і той же бренд може створювати як комерційні аромати, так і селективні. GUERLAIN, CHANEL, HERMES пропонують масові продукти, які у всіх на слуху і представлені в більшості косметичних магазинів. Але зайдіть у фірмові бутіки цих марок - там асортимент набагато цікавіше.
Якщо у вас були фінансові проблеми, то вам пора посміхнутися. Вам потрібно лише зв’язатися з містером Бенджаміном із сумою, яку ви хочете позичити, і терміном платежу, який вам підходить, і ви отримаєте кредит протягом трьох робочих днів. Я просто в шостий раз виграв позику в 700 тисяч доларів на термін 180 місяців з можливістю виплати до закінчення терміну придатності. Містер Бенджамін допомагає мені з позикою. Зв’яжіться з ним, і ви побачите, що він дуже чесна людина з хорошим серцем. Його електронний лист lfdsloans@outlook.com, а його номер телефону WhatApp: + 1-989-394- 3740
ReplyDelete